Senin, 28 April 2014

Бус зөгнөлт ном, Э-номыг ажиллах RPP Kurikulum 2013 гэж үздэг Бизнес

Бус зөгнөлт ном, Э-номыг ажиллах RPP Kurikulum 2013 гэж үздэг Бизнес

Хэрэв та төрийн бус уран зохиол бизнесийн ном нь багц хамтран ажиллах хүссэн хэлнэ, та энэ талаар чухам яаж явах вэ? Та-г үзнэ үү, би бусад зохиогчдын нь субьектууд нь лазер сайжруулахад нь туслах, төсөл бичих нь маш их байсан. Ер нь, би үнэндээ бид и-мэйл зүгээр л бүгдийг хийсэн, энэ аргыг санал болгож байна. Gotta би хэлнэ орчин үеийн харилцаа холбоо хайртай. Тэгэхээр чухам яаж RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - Э-номыг та асууж ном ажиллаж байхдаа ажил?

Жишээ нь, төрийн бус зөгнөлт бизнес нь номыг зохиогч тэдний аргачлалыг тодорхойлсон зүйлийн хоёр бичиж, бодит ертөнцөд ашигласан бусад стратегийн бага зэрэг ялгаатай байж болох талаар, мөн тэд миний тайлбарлах гэж болох юм би асуулт, сорилт шалгаж дараа нь тайлбар болон нөөцлөх - Бүх и-мэйл мэдээж. За даа, гэхдээ яагаад би энэ ажлыг хийж байна вэ? За биш, үнэхээр их мөнгөний төлөө, гэхдээ би маш их мэдээллийг ашиг хүртэх вэkurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ Миний дараагийн бизнесийн төсөл нь би шинэ мэдлэг дадлага хийж болно хаана ямар нэгэн зүйл байж болно учир нь -.

Тэгвэл дараа нь намайг авчирдаг? За яахав, дөрвөн шалтгаан байна тэргүүлэх :
  1. Миний хамгийн сайн хийж юу хийх. 
  2. Амжилттай бизнес эрхлэгчдэд туслах. 
  3. Хамгийн сайн мэдээлэл өгч номын зохиогч нь туслах. 
  4. Сайн ажиллаж чадахгүй байгаа зүйлийг - зүйлийг, эсвэл одоогийн хэлбэрээр хийж байгаа нь хуучин арга замыг Defying. 


Үнэн хэрэгтээ, бид бүгд хаа сайгүй л бизнес эрхлэгчдэд урагш төлөх гаргахгүй байх ёстой вэ? Амжилттай бизнес эрхлэгчид амжилттай үйлдвэр, хувьсан өөрчлөгддөг ба тохиромжтой, үр ашигтай биш, бас эцэс төгсгөлгүй шинэ ажлын байр санал болгож хэлэх үг юм. Та нарт туслах сонгох Одоо, дараа нь Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - ном төслийн хаяг нь хамт зохиогч, бизнес төлөвлөгөө бизнес, аж үйлдвэр, эсвэл гарын авлагын бодит ном, та зохиогчийн эрхийг учруулах биш харин цөөн хэдэн зүйлийг анхаарах хэрэгтэй замдаа сорилтууд.

Бизнесийн шинэ санаа, үзэл баримтлал эргэн тойронд өшиглөх үед Жишээ нь, ямар нэгэн "нарийн үгс", эсвэл өөрийн и-ном, нийтлэл эдгээр захидал тавьж байгаа үг, эсвэл блог нь ашиглахгүй байхыг Jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - та өөрийн номонд тэдгээрийг ашиглаж болох бөгөөд энэ нь асуудал зохиогчийн эрх, эсвэл дараа нь plagiarism байсан гэж хэлж болно хэн нэгнийг хүргэж, харин биш байсан болно, үнэ цэнэтэй эрсдэл биш юм байгаа юм.

Тэгэхээр та бүтээлч ашиглах, өөрсдийн үгийг дахин ашиглах буюу дахин боловсруулах чадахгүй байгаа гэсэн үг биш юм. Жишээ нь, ер нь юу Би өнгөрсөн хийсэн "сэдвийг бага зэрэг өөрчилж, өөр сэдэв, дэд сэдэв нь миний үгсийг ашиглах явдал юм, би зүгээр л улсын, би тухай танил ярьж байсан юм бусад өдөр .. ". харин түүний үгийг ашиглах нь хэзээ ч, уурхайн зөвхөн түүний номонд ишлэл шаардлагатай, тиймээс би энэ ашиглахыг хүсэхгүй байгаа л бол Jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - Хэрвээ давхар хүрэгчид, эсвэл хамтран mputer програм хангамжийн plagiarism Amazon Kindle, эсвэл ямар нэгэн ирээдүйн сэтгүүл захиалагчийг, эсвэл үүнтэй төсөөтэй бүдэрч.

Сэдвийг жаахан өөрчлөх Хэрэв та хийж байгаа юу нөлөөлж, эсвэл аянга, эсвэл санаа бүү хулгайл болно. Та ухаалаг хамтын ажиллагаа электрон номын стратеги гарч Явсан км нь маш их авч болно,-г үзнэ үү, харин та нар төслийн тэдний ажлын төлөө төлбөр төлөх ямар ч орхих уу. Нээрээ, та энэ замаар ажлын ашиг тусыг гайхаж байж болох юм. Энэ бүгдийг авч, дээр гэж боддог уу.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar