Senin, 28 April 2014

Bekerja dalam buku-buku bukan fiksyen dan eBook Perniagaan Dianggap RPP Kurikulum 2013

Bekerja dalam buku-buku bukan fiksyen dan eBook Perniagaan Dianggap RPP Kurikulum 2013

Katakanlah anda mahu bekerja dengan satu set buku-buku perniagaan bukan fiksyen, bagaimana anda boleh pergi tentang perkara ini? Anda lihat, saya telah banyak penulisan, membantu penulis-penulis lain meningkatkan sebagai laser dalam mata pelajaran mereka. Secara amnya, dan saya benar-benar mengesyorkan kaedah ini, kita tidak hanya itu semua melalui e-mel. Harus suka komunikasi moden yang saya katakan. Jadi bagaimana sebenarnya RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - kerja-kerja apabila bekerja pada ebook dan buku-buku anda bertanya?

Sebagai contoh, penulis buku perniagaan bukan fiksyen boleh menulis beberapa perenggan yang menerangkan metodologi mereka dan bagaimana ia boleh menjadi sedikit berbeza daripada strategi lain yang digunakan dalam dunia sebenar, dan kerana mereka menjelaskan kepada saya, saya soalan, daftar cabaran, maka mengulas lebih dan menyokong - semua melalui e-mel, sudah tentu. Ok, tetapi mengapa saya akan berbuat demikian? Nah, tidak benar-benar untuk wang, tetapi saya memberi manfaat dari maklumat kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - kerana projek perniagaan saya akan datang mungkin sesuatu yang di mana saya boleh mengamalkan pengetahuan baru ini.

Jadi apa yang membawa saya itu? Well, saya mempunyai empat sebab utama :
  1. Melakukan apa yang saya lakukan yang terbaik. 
  2. Membantu usahawan yang berjaya. 
  3. Membantu penulis buku itu untuk memberi maklumat yang terbaik. 
  4. Adolf Hitler membelakangi cara lama melakukan sesuatu atau bentuk sekarang - perkara-perkara yang tidak berfungsi dengan baik. 


Malah, kita tidak perlu semua membuat untuk membayar ia ke hadapan untuk semua usahawan di mana-mana? Apabila usahawan yang berjaya, industri yang berjaya, berkembang dan layak dan cekap, apatah lagi menawarkan pekerjaan baru juga tidak berkesudahan. Sekarang itu, jika anda memilih untuk membantu Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - seorang pengarang rakan-rakan di alamat projek buku, perniagaan pelan perniagaan, industri atau manual buku sebenar, anda perlu mengambil kira beberapa perkara yang tidak menyebabkan hak cipta cabaran di sepanjang jalan.

Sebagai contoh, apabila menendang di seluruh idea dan konsep baru perniagaan, tidak menggunakan "kata-kata yang tepat" atau frasa yang meletakkan e-mel ini dalam e-buku, artikel mereka sendiri, atau dalam blog anda, kerana Jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - anda boleh menggunakan mereka dalam bukunya, dan yang boleh menyebabkan masalah hak cipta, atau seseorang yang kemudian boleh mengatakan bahawa terdapat plagiarisme, tetapi tidak, bukan sahaja bernilai risiko wujud.

Jadi, ia tidak bermakna anda tidak boleh menggunakan kreativiti dan penggunaan semula atau kitar semula kata-kata mereka sendiri. Sebagai contoh, secara umum, apa yang saya lakukan pada masa lalu adalah untuk menukar subjek sedikit dan menggunakan kata-kata saya ke topik yang lain atau sub-topik, dan saya hanya menyatakan ", hari lain saya bercakap dengan seorang kenalan mengenai .. . "tetapi tidak pernah menggunakan kata-kata beliau, saya sahaja, melainkan jika dikehendaki untuk sebut dalam bukunya, jadi saya tidak mahu menggunakan Jual RPP 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - tidak up dua atau tersandung sebuah plagiarisme bersama perisian mputer Amazon Kindle, atau apa-apa majalah penerbit masa hadapan, atau sesuatu yang serupa.

Menukar subjek sedikit tidak akan menjejaskan apa yang anda lakukan, atau mencuri guruh atau idea anda. Anda lihat, anda boleh mendapat banyak perbatuan daripada strategi kerjasama buku elektronik pintar, tetapi jika anda melepaskan apa-apa jenis pembayaran untuk kerja-kerja mereka dalam projek ini. Serius, anda akan terkejut faedah bekerja dengan cara ini. Sila pertimbangkan semua ini dan berfikir di atasnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar