Jumat, 25 April 2014

Colaborando en non-ficción Negocios Libros e eBooks Considerado RPP Kurikulum 2013

Colaborando en non-ficción Negocios Libros e eBooks Considerado RPP Kurikulum 2013

Digamos que quería colaborar con un conxunto de libros de empresas de non-ficción, exactamente como pode ir sobre iso? Ve, eu fixen unha serie de proxectos de escritura, auxiliando outros autores mellorar en como un raio láser nos seus temas. Xeralmente, e eu realmente recomendo este método, nós fixemos exactamente iso todo por correo electrónico. Ten que amar a comunicación moderna que eu digo. Entón, como exactamente iso RPP kurikulum 2013http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - funciona cando colaborando en ebooks e libros que lle pide?

Así, por exemplo, o escritor de un libro de non-ficción de negocio podería escribir un par de parágrafos describindo a súa metodoloxía e como se pode ser lixeiramente diferente das outras estratexias empregadas no mundo real, ea medida que explicar isto para min, fago preguntas, verifica desafío , logo comentar máis, e cara atrás - todo por correo-e, por suposto. Ok, pero por que eu faría iso? Ben, non para o diñeiro realmente, pero eu fago moito beneficio a partir da información kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - porque o meu próximo proxecto de negocio pode ser algo onde eu puidese practicar este novo coñecemento.

Entón, o que me leva, entón? Ben, eu teño catro razóns principais:
  1. Facendo o que fago mellor. 
  2. Axudando empresarios exitosos. 
  3. Axudando o libro do autor dar a mellor información. 
  4. Desafiando a vella forma de facer as cousas ou forma actual - as cousas que non funcionan ben. 


En realidade, non deberiamos todos facelo para paga-lo para adiante a todos os emprendedores en todas as partes? Cando empresarios exitosos, a industria exitosa, evoluciona e queda apto e eficiente, sen esquecer que ofrece novos postos de traballo interminables tamén. Agora, entón, se escolle para axudar Jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - un autor compañeiro nun proxecto de libro electrónico, o plan de negocio empresarial, manual industria ou libro real, ten que considerar algunhas cousas para non causar copyright retos no camiño.

Por exemplo, cando patadas en torno a novas ideas e conceptos de negocios, non quere empregar calquera "palabras exactas" ou frases que poñen a estes correos electrónicos nos seus propios libros electrónicos, artigos, ou no seu blog, como Jual RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - que pode usalos no seu libro, e que pode causar problemas de dereitos de autor, ou alguén que máis tarde pode dicir que houbo plaxio, aínda que non fose, non é só vale o risco existe.

Entón, iso non significa que non pode usar a creatividade e reaproveitar ou reciclar as súas propias palabras. Por exemplo, en xeral, o que eu fixen no pasado é cambiar un pouco o tema e utilizar as miñas palabras a outro tema ou sub-tema, e eu só do Estado ", o outro día eu estaba falando con un coñecido sobre ... "pero nunca a usar as súas palabras, só o meu, a non ser que precisan para unha cita no seu libro, entón eu non ía querer usar Jual RPP 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, para non dobrar emerxentes ou tropezar algún software co-mputer plaxio de Amazon Kindle, ou calquera futura editora de revistas, ou algo semellante.

Cambiando o asunto un pouco non vai afectar o que está facendo, ou roubar o seu trono ou idea. Ve, pode obter un lote de milhagem fóra dunha estratexia de colaboración libro electrónico intelixente, aínda se ceder de pago de calquera tipo para o seu traballo no proxecto. Serio, lle quedaría sorprendido os beneficios de traballar deste xeito. Por favor, considere todo isto e pensar sobre el.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar